Σχετικά με το Έργο
Στο πλαίσιο της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης, δημιουργήθηκε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής με χρονικό ορίζοντα τα έτη 2016 και 2017.
Το 2016 αποτέλεσε έτος στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης των εργαλείων και περιεχομένου, με στόχο την αποτελεσματική προβολή στις αγορές στόχους. Η πρώτη φάση του Προγράμματος Δράσεων περιλαμβάνει την τεκμηρίωση του προωθητικού brand μέσω της εκπόνησης του Σχεδίου Μάρκετινγκ για τη Δυτική Ελλάδα, την παραγωγή κειμένων ταξιδιωτικών εμπειριών και διαφημιστικών ταινιών για την προβολή του τουριστικού προϊόντος και την έναρξη της προβολής των προορισμών μέσα από ειδική ψηφιακή παρουσίαση και καμπάνια προβολής, με την ανάπτυξη της ενδιάμεσης ιστοσελίδας και διαδραστικής εφαρμογής www.western-greece.com.
Κατά τη δεύτερη φάση του Προγράμματος, που εξελίσσεται το 2017, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, διαθέτει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο εργαλείων επικοινωνίας και μάρκετινγκ, το οποίο περιλαμβάνει στοχευμένη προώθηση σε ψηφιακά μέσα, ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία με σύγχρονη τουριστική πύλη και σελίδες στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, στοχευμένες ενέργειες B2B (Business-to-Business) και ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων (Business-to-Consumer). Οι ενέργειες προώθησης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, αναδεικνύουν τα μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της περιοχής βάσει των σύγχρονων αναγκών των ταξιδιωτών και διεθνών τάσεων, με σεβασμό στην ανάπτυξη και το περιβάλλον, τον πολιτισμό και την παράδοση του τόπου, διατηρώντας σε υψηλό επίπεδο τις αξίες της φιλοξενίας και της προσφερόμενης αυθεντικής εμπειρίας.
Δείτε εδώ σύντομη παρουσίαση του Προγράμματος Δράσεων